Subject: Esindaja nimetamine Kultuuri Kutsenõukogu koosseisu
From: "Kutsekoda" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, "Kaarel Nestor" <[email-masked]>
Cc: Pilvi Lääne <[email-masked]>, "Kutsekoda" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 12:43:00 +0200

19.02.2024 nr 6-2/28

Lugupeetud Kultuuriministeerium

Anname teada, et Kultuuriministeeriumi esindaja Kaarel Nestori volitus
kutsenõukogus lõpeb 18.03.2024. Vastavalt kutsenõukogude moodustamise ja
nende koosseisude kinnitamise ja muutmise korrale kestab kutsenõukogu
isikkoosseisu kuuluva institutsiooni esindaja volitus 5 aastat.

Kutsenõukogu isikkoosseisu kinnitajaks on Kutsekoda. Seega palume Teil
teatada, kas teie organisatsiooni esindaja on valmis jätkama Kultuuri
Kutsenõukogu töös

alates 19.03.2024 või nimetage kutsenõukogusse oma organisatsiooni uus
esindaja. Kultuuri Kutsenõukogu koosseis on leitav siit
<https://www.kutseregister.ee/ctrl/et/Noukogud/vaata/10586104> .

Palume Teil organisatsiooni esindaja jätkamist või nimetada uus esindaja
avalduse alusel (lisatud kirjale) esitada hiljemalt 08.03.2024.

Avalduse palume saata aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Lugupidamisega

Erika Vehm

Kutseregistri spetsialist

Tel +372 679 1711

Mustamäe tee 16, Tallinn 10617